Happy Cat Kaoani -->

Saturday, March 19, 2011

Char Kue Teow atau Megi Goreng??




hoi hoi hoi
tekak aku gatal2 nak makan char kue teow!
yang ada kerang dan kuah2 
sedapnya!!!
>.<


tapi tak ada sape nak teman aku
cis!


kalau ikot aku aku pergi je tapau sorang2 dekat kedai then balik makan
siap!



aku sukaaaaaa masakan yang dalamnya ada udang yang dah siap berkopek.
aku paling tak suka kalau udang tu half kopek atau tak kopek langsung.
tensen owh!
samaada aku makan sekali dengan kulit2 dia
atau aku kopek makan
atau kalau aku malas gila aku tak makan terus
baik aku bagi kat orang je.
malas aku.



tengok la mood aku malam nanti 
kalau ok aku kuar la sorang
kalau tak makan megi goreng je la.
abis cerita!





kalau megi goreng pulak aku suka sangat kalau megi goreng tu pedas2 manis.
ada pulak telur mata 'gegar'
perghhhhhhh... peberet!
telur mata gegar tu maknanya goreng separuh masak je.
meleleh je kalau makan telur kuning dia tuh.
hai hai
bagai di awangan!
>.<



hari tu aku buat megi goreng
tak pedas langsung
aku dah bengang je sebab tak ada sos cili ke apa2 kat rumah ni
aku selongkar la laci kabinet dapur rumah sewa aku
sekali jumpa Chili Flakes Dominos Pizza punya
hari tu ada makan dominos.
lepas tu bawak balik chili tu
aku pun bubuh la
sedaaaaaaaaaaapppp ohhh!
pedas2 idaman!
tekak ni mane boleh tak makan pedas kan..
manis2 ni tak boleh selalu



sedapppp oh sedappp
aku nak simpan la chili flakes ni
buat makan megi goreng nanti
tapi bahawa juga kan chili flakes ni
sebab biji lada tu dia tak buang
sebijik2
kalau makan takut kena appendix pulak
hukhuk



sebelum makan doa banyak2 supaya tak appendik
takut woh!!!



ok!
chow dulu bebeh





pssstttt :: saje tepek gambar makanan besar. kasi korang lapar. hahhaha 

No comments: