Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, January 12, 2011

Buat Dengan Hati yang Ikhlas

semalam ada kelas serving.. choy! nasib baik beli semua barang keperluan apa yang lect suruh. kalau tak memang la hancus kena marah... masuk2 kelas ke dah ditengok apperience.. kasut, seluar, tshirt, tudung.. kuku pun.. siap ketuk2 lagi..


lepas dah ok semuanya barulah start kerja dengan jayanya.. tanpa duduk, kela la belajar macam2 benda yang membuatkab banyak input masuk ke dalam kepala hotak yang kecil ni.. dan mulalah memproses segala macam benda yang membuatkan kepala semakin saket dan pening..


fine2.. semua orang hadapi semua ni. hikhik.. saje nak hiperbola lebih kan.. tapi memang ianya menyeronokan kalau kita buat dengan ikhlas dan suasana yang gembira.. bukan dengan muka masam dan bengang je setiap masa..


untuk hari ini kelas masak memasak telah bermula.. jadi, selamat masak memasak dengan jayanya! maka dari pukul 10.30 kelas pagi sampai malam aku tak akan balik rumah lagi..choyyyy... 



lagi kalau ada apa2 yang menarik aku kongsikan.. yang tak menariknya aku punya USB tertinggal dekat rumah.. maka dengan itu tak boleh la telak gambar dalam ni..hikshiks!!!!



tata!
nak pergi kelas!



No comments: