Happy Cat Kaoani -->

Sunday, November 14, 2010

Rambut..

aku dah lama perasan yang rambut aku selalu gugur. aku tak tahu puncanya. tapi memang banyak sangat. sampai kalau sapu bilik banyak gila rambut aku je. malu jugak kadang2. aku pun ada masalah rambut lain. kadang2 buat aku runsing. aku pernah berfikir kalau aku botakkan rambut dan kikis semua kulit kepala aku, bagi kelumumur semua tanggal then buat treatment. bila rambut baru tu tumbuh dia akan tumbuh rambut baru yang baik dan elok.


tapi hakikatnya tak mungkin kot. aku cuma pakai syampu biasa dan selalu bertukar2 syampu. sebab tu ke masalahnya? ke memang jenis rambut aku? rambut aku kasar, tebal dan hitam. lurus juga la. aku nak sangat tahu syampu apa yang korang pakai sampai rambut korang jadi cantik cun melecun macam tu??


aku terfikir guna Pentene tapi bagus ke? ke guna Dove baru untuk treatment tu? ke guna Herbal Essence? kenapa pakai syampu sekali dengan conditioner dan serum ke? kalau serum tu tak pakai boleh? aku pun selalu skip conditioner tu sebab nak cepat ataupun tak beli. hahaha..


tolonglah suggest syampu yang baik dan bagus untuk aku guna dan boleh beri kesan pada rambut aku. aku harap sangat korang yang baik hati ni dapat menolong aku. sebab aku tahu ramai wanita yang memiliki rambut yang cantik dan nampak bermaya.. macam rambut Hanis Zalika.. wow! cantik kan rambut dia? hehehhe


No comments: