Happy Cat Kaoani -->

Thursday, September 16, 2010

Jangan Termenung



bila la nak balik Shah Alam
tapi bila nak balik rasa malas sangat
selain malas nak kemas beg 
aku juga malas mahu naik bas pulang
balik terbang je tak boleh ke?
huhuhu


sejak syawal dah nak masuk seminggu ni
aku fikir nak diet
tamau makan nasi 
tapiiii, boleh ke aku menolak kesedapan mak aku masak?
sure tak boleh punya jadi aku balun je la
kalau sedap aku balun 2pinggan...
rasa rugi bila mak aku masak sedap2 tapi aku tak makan
sebab bila sampai sana dah tak dapat makan masakan mak aku masak
sobs!
T___T

duit raya tahun ni tak dapat tampung keperluan yang semakin tinggi sekarang ni
sabar je la bila tak dapat merasa dan nampak sangat duit raya kali ni buat apa
bayar broadband je dah habis duit
sedihnyaaaaa...
huaaa...


apa motif letak budak coklat dekat atas tu??
saja je sebab nak beritahu beliau dah besar sekarang
dah gemuk dan buncit sekarang
kuat makan dan kuat main
nakal pulak tu..
grrrrrrr~~~


bila nak balik Shah Alamnanti mesti banyak barang nak bawak
erkkk, laratke aku nak angkut ni?
errrrmmm.. larat ke tak ke kena la angkat jugak sebab aku nak bawak kan
sobsss..


apa lagi aku nak membebel ni?
entahlah..
owh! SELAMAT HARI MALAYSIA...
16 SEPTEMBER 1963
pengabunggan Sabah dan Sarawak bersama Persekutuan Tanah Melayu..
amat bermakna kerana dari situlah terjadi MALAYSIA

Malaysia yang aman dan makmur
Malaysia yang berdaulat
semoga terus aman dan maju!


1 Malaysia
Menjana Transformasi!

No comments: