Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, September 14, 2010

Air Sirap VS Air Gas

hai - hai semua!
masih dalam mood raya kan?
jadi mari makan kuih raya dan minum air sirap
kalau minum air gas akan bunyi blurrrrrpppp~~
sebab banyak sangat angin..
tak kiralah keluar angin ikut mana kan..
hikhikhik


saya pergi semua rumah hidang air gas
ada sesetengah je hidang air sirap..
saya tak kisah air sirap sebab sirap sedap..
kalau air gas tak bagus sangat..
manis dan bergas..
tak baik untuk kesihatan..


tapi bila hidang saya minum juga..
blurrrppp~
hehehehehe..


saja nak cerita cerita
semenjak raya ni kurang sangat entri
malas dan tak ada broadband
tadi saya baru bayar broadband

mak oi! 
dah RM200 lebih dah
mengalahkan duit raya je..
memang tak merasa la duit raya kali nih habis labur pada broadband sahaja..
cisssss!


tapi nak buat macam mana
memang nak guna pun
kalau tak ada tak berserilah dunia aku
sebab tak ada facebook dan blog..
juga bahan2 lain yang aku suka tengok dekat internet ni..
huaaaaaa~~


musim2 raya kali ini tak tahu nak cakap
macam buhsan
macam penat
macam malas
macam-macam la rasanya..
hahahhaha..


aku tak tahu apa nak cerita
sebab tak ada apa yang terbaru
selain cerita kes bunuh Sosilawati tu..
memang gempar habis la ceritatu..
wusshhhhh...


kesian pada keluarga mangsa
semoga orang yang melakukannya akan mendapat balasan setimpal
dah la hari raya dapat pulak berita macam ni sebelum raya
sangat2 menyanyat hati...
kesian pada keluarga mangsa..
jika semuanya benar Al-Fatihah kepada keluarga mangsa..
T____T




No comments: