Happy Cat Kaoani -->

Sunday, August 22, 2010

WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY


  1. Mesti mempunyai blog  DONE
  2. buat satu entry mengenai Wardahwardrobe 1st Giveaway dan lengkapkan slogan :

saya nak menang blaus dari Wardahwoardrobe kerana saya amat sukakan coraknya selain saya amat memerlukannya kerana saya selalu gunakan untuk ke kelas dan ianya kelihatan anggun bila dipakai.


     3. sila menjadi follower wardahwardrobe, saya sudah menjadi follower, nama saya Nour Eyza.  DONE
     4. copy banner dan letakkan pada entry dan sidebar serta back link  DONE
     5. tag 3 orang kawan untuk join giveaway ini   DONE
    6. sila tinggalakan komen dan entry link berserta emel   DONE




tarikh tutup 31 Ogos 2010 dan bagi sesiapa yang berminat bolehlah ke SINI





3 comments:

suhida said...

oogeslm eyza,sume ok..cuma saya tak dpt cari mana link ww kat bloglist eyza.klu ada,inform ye.tQ.

Nour Eyza said...

salam akak..
yeke tak dapat?
jap saya tgk ye..

suhida said...

slm,
ok da jumpa. TQ.
tq join WW GA dan gudluck :)