Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, August 3, 2010

Mari Cuci Mata!

tengah mood tepek gambar..
tak tahulah kenapa..


gambar ni masa kami ambil keputusan memulakan pengembaraan sekitar UiTM
petang yang redup dan bila perut sudah damai dengan segala macam makanan
maka kami mengambil keputusan untuk bersiar2 sambil menyihatkan badan..
malangnya hujan ranyai2 manja telah turun
namun kuatkan tekad..
terus berjalan!


bersama cik Aisyah Artis
sebab beliau suka membuatkan kali ketawa..
saat ni sedang menuju ke perindu mendapatkan seplastik buah rambutan dari kawan cik Aisyah


sewaktu makan2 jemputan kawan2..
bukan makan free harap maklum..



saya diberitahu saya nampak kurus dalam gambar ni
ok..
gambar ni gelap..
baju besar dan gelap
nampak saya kecik..
hakikatnya..

sila perhatikan gerak gerak orang dibelakang saya
sedang buat apekah anda?


gambar ini khas untuk cik Aisyah Artis kita..
sila lihat betul2 ya..
adakah anda faham apa yang saya cuba sampaikan melalui gambar ini?
hahahahaha..



ppssssttttt :: sekadar tontonan.. dilarang di copy paste.. hahaha >.<

No comments: