Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, August 25, 2010

Selamat Berbuka Laptop!

selamat sudah semua orang menghabiskan makanan mereka yang enak terhidang bukan?
saya juga sudah menghabiskan nasi saya..
hari ini saya berbuka dengan encik laptop kesayangan saya..
selamat berbuka encik laptop!!
eehhh, dia tarik muka seba dia berhabuk dan dah lama tak update antivirus..
haihai.. saya belum ada pitis la.. 
nanti dah ada saya mandikan awak cantik2 ye encik laptop sayang!


ini laptop kesayangan saya
sebab apa saya berbuka dengan encik laptop sahaja hari ni?
sebab kawan2 saya ada kelas..
mereka tak balik berbuka..

tak pe, saya tak sedih pun..
sebab saya kenyang jugak..
tak ada efek pun..
hehhehehe..

saya suka berbuka sorang2 
tak menjadi masalah..
saya tetap juga dapat makan..
lalalalalala~



pssttttt :: tadi saya beli telur dadar.. minyak dia boleh perah buat goreng telur mata sebijik! grrrrr~ >___<

3 comments:

Unknown said...

waaa..encik laptop ek..da tahu ke laki ke perempuan laptop kamu..kalo nk tahu bole try ini ya

http://www.alinaclover.com/2010/08/aktiviti-sementara-tunggu-waktu-berbuka.html

Anonymous said...

aloo kesian buke sorg2 ;)eyza tenks sbb tag aimi utk black&white! :)

Nour Eyza said...

alinac lover :: tak tahu tapi saya anggap dia lelaki.. my BF..gagagag

chenuraimi :: haha, dh biasa buka sorang2..haha.. u r welcome!!