Happy Cat Kaoani -->

Thursday, June 17, 2010

Wangian mampu membuatkan kita teringat seseorang?

biasanya kita akan pakai wangian kan?
minyak wangi yang kita suka.
terpulang pada setiap individu tu definisi wangi dia bagaimana
sebab tu ada beribu2 wangian dalam dunia nih.


dari wangian bunga2an sehingga ke buah2an.
ada juga kesegaran dan ada wangian yang direka.
dari esktrak apa tak pasti tapi biasanya campuran beberapa jenis bahan yang masih saya tak tahu.
*saya tak tahu ke atau orang lain semua dah tahu??


bagi saya selama tiga tahun ni saya amat menggemari SilkyGirl Loving You.
semenjak dia mula terbit saya beli dan sukakan baunya.
dan saya telah pakai selama 3 tahun dan belum bercadang nak tukar kepada minyak wangi yang lain.


Kotak dia kaler purple dan ada gambar rama2.
suka sangat.
bau dia pun sedap.


saya kalau pakai minyak wangi banyak.
adalah dalam 5 kali sembur.hehehe
samapikan levelmate saya pun ada kata
kalau bau ni mesti bau saya sebab saya pakai banyak dan selalu.
sebab kita yang pakai kita tak tahu wangi ke tak kan?


dulu saya suka Women of Earth dari Avon
tapi agak mahal kalau nak beli botol besar.
jadi batalkan niat nak beli walaupun baunya wangi dan yang penting kaler hijau!
awww...suka gitu..haha




kakak saya pula suka One Drop Perfurm..
owh.. saya tak minat dengan minyak wangi macam peluru tu.
dengan bau dia dengan botol dia..
sangat tak minat.
walaupun dia very affordable dan senang di bawa tapi saya tetap tak minat.
minat orang lain2 kan?


apa pula minyak wangi kesukaan anda?
boleh tolong sunggest minyak wangi baru untuk saya?
nak tukar minyak wangi tapi harga mestilah dalam kemampuan saya.
sebab saya ni selalu tak berkemampuan.. *_*
okeh.tata.. =)

No comments: