Happy Cat Kaoani -->

Thursday, April 1, 2010

terakhirkah???

aku tak mahu tulis segala caci maki di blog aku
tp banyak faktor yang mendorong aku untuk menulisnya
aku bukan jenis pemaki
tapi dalam keadaan ini kaulah penyebabnya..


hahaha..
jangan rasa diri anda hebat
jangan rasa diri anda bagus
juga jangan rasa org sekeliling anda takut dengan anda
sebab yang hebat cuma Allah,
dan perlu takut dengan Allah sahaja..
bukan kamu..
MySpace


aku bukan tak suka kau
malah tahap ketidaksukaan aku amatlah tggi terhadap kau
moga kau paham.
MySpace

aku bersyukur sumua ni hampir berakhir
sebab aku tak mahu mencaci maki dan mengumpat kamu lagi
buhsan.enough la.
cukup saja lakonan kamu.
MySpace

setakat apa yang kamu impikan itu adalah sangat aku ketahui
sangat aku fahami.
kau mungkin tak tahu yang aku tahu.tapi aku tahu.
buat2 tak tahu sahaja.mls melayan karenah kamu.
kalau aku nk kata aku seorang kena mmg bukan la sbb kamu mmg tidak berapa disukai ramai.
ha ha ha ha.
baru aku tahu kamu mmg teruk orgnya.
kalau beliau kata begitu juga jadi tidak hairanlah dengan aku kamu juga begitu.
MySpace

aku dah cukup melihat perilakumu.
setakat ini sahaja.
harap kita tak akan bertemu.aku juga tidak ingin bertemu mu lagi.
nyah kau dari hidupku!
MySpace

aku berkeadaan begitu atas kehendak aku.aku tak pernah melarang kamu berkeadaan begitu.
tapi kamu yg tak mahu.masih dengan gayamu.
jgn salahkan aku pula dan jangan menuduh aku control ke apa sbb mmg gayaku.
gaya kau mcm tu ikut suka kau la...


kepada kau aku beritahu sekali lagi. aku tak pernah rasa sedikit jeles pn sbb semua tu tak perlu.
juga rasa takot kepada kau.hentikanlah berkata2 aku takot kepadamu, sedangkan bayangmu aku tak takot inikan pula kamu.
plz la.jgn perasan ye.
sebab aku tak nk dengar apa2 dari kau!
MySpace


p/s: ingat saya tak pernah takot kamu juga jeles dgn tindakan kamu...tak perlu.

No comments: