Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, April 15, 2015

Dah sampai masanya...









Assalamualaikum...






disebabkan update pakai lappy tooo biasa jadi hari ni kita pakai hap sebab malas bukak lappy. ade berita buruk. buruknya sebab hp ni tetiba mati semalam dan tak boleh on. rasanya bateri dah kong sebab bila charge tak pernahnya penuh. asik la low. tu sebab kot. 





jadi aku dah rasa sepatutnya segala gambar2 dan maklumat yang ada dalam hp ni seharusnya ditransfer diaman2 atau ditulis diamana2 buku sepata kalau hp ni kojol maklumat aku tak hilang. 




tapi sampai sekarang aku masih main lagi tanpa buat apa2. nampam sangat lambat buat kerja. sah tengahari pn pemalas nak buat kerja. makan je tahunya. hahahaha..





maafkanlah telefon buruk berusia 2tahun ini dan segala selotep dibelakang badannya yang kian usang. mungkin jasanya selama 2 tahun ini terlau banyak ddan dah sampai masanya untuk berehat. tapi kalau berehat maknanya aku tak ada hp la woi. bb aku dh tak boleh donlod whatsapp dan tak boleb tengok instagram.. huaaaaa.. 





doakan yang baik2 ye. mana la tahu dapat hp baru hasil menang peraduan ke hape. huuuu..*berangan la kannnn*







sekian dulu update terbaru. babai kesayangannn..





No comments: