Happy Cat Kaoani -->

Friday, September 20, 2013

Suka gesel dan cium orang






Assalamualaikum..



ewahh.. pemalas kan nak tulis blog. hahaha. ni tengah rajin2 la ni. nak cerita pasal cerita hari tu. hari tu tu maknanya aku dah tak ingat tarikhnya. hahaha.. kejis tau sampai lupa. apa sebab selalu sangat pergi jalan2 dengan mak dengan akak so aku dah tak ingat dah. lantaklah.. hahaha


tapi sebelum pergi sempat la snap2 dengan mak and akak depan rumah saje. dengan ditemani budak2 yang menyibuk. 




budak ni suka sangat interprem.. haha.. golek2 kat kaki aku. ko hengat aku suka? sebenarnya sukaaaaa sangat kecik kau golek2. hahaha..





tengoklah dia ni menggesel je dekat kaki. tak boleh tengok aku senang langsung. ade je nak datang interprem gambar aku yang comel lotey ni. kahkahkah.. pedulik la kata dia agaknya. nak jugak dia masuk dalam gambar. huhahahaha..


masa ni pakai palazo coklat gelap, bluse biru turquoise dengan shawl baru. ewahhh.. tunjuk la konon. padahal shawl beli dekat pasar tani je tahu. pasar tani je. hahahaha..  

pastu cium mak pulak. dia ni paling manja antara semua. suka sangat menggesel kita semua.. gesel kaki la paling suka. padahal aku sayang tau dengan dia. hahaha




konon manja2 lettew dengan mak kiteww.. sibuk je kan.. harap maaflah sebab gambar tak cantaik. gambar ni kalau letak page jadi kembang2. waaaa.. tak tahu.. huuu


tapi tetap cun. suka la kita.. hihi..



ok la. babai. 

No comments: