Happy Cat Kaoani -->

Monday, June 10, 2013

Lamanya tak update!






Assalamualaikumm...



oh goshhh.. last aku updateblog 20 May! lamanya tak update. apa nak jadi ni? adakah aku semakin kehilangan deria untuk menulis? macam mana nak jadikan menulis ni bidang aku? zaman2 bizi je aku terus lupakan blog aku ni. kesian dia. mafflah sekarang ni sangat la bizi. sampaikan makan pun selalu tertangguh. tertangguh la setengah jam. bukan tertangguh lama pun. wahahaha.. aku nak lupa makan? sungguh la tak relevan. heehee...


sungguh banyak sangat benda aku nak cerita. tapi aku cerita sesatu ok. jangan gelojoh nanti tercekik pulak. huahahaha.. sejak dua tiga minggu kebelakangan ni aku banyak sangat buat kerja. itu la ini la. aku ni jadi biro protokol la hape la. bukan nak pun dah jawatan. kena la ambik as a tanggungjawab sebagai pelajar kan.. amboi ayat, kemain.. 


ok dah tak larat sangat aku nak menaipnya pun. mata berat sangat2. dah la tu aku puasa dihari isnin 1 syaaban nih. insyaALLAHH..


salam syaaban.



No comments: