Happy Cat Kaoani -->

Sunday, May 5, 2013

Weekend yang tenang bagi aku






Assalamualaikum


selamat hari ahad semua. selamat mengundi bagi yang mengundi. kepada yang dah cukup umur tapi tak mengundi macam aku ni sila duduk diam2 dan tahun depan sila la daftar mengundi. jangan lepaskan peluang jadi rakyat Malaysia yang bertanggungjawab. hauahahaha..



ye, aku tak balik mengundi. hahaa.. jangan la emosi sangat. aku ni kanak2 lagi tak balik pun kampung walaupun tak mengundi. nanti sesak. kesian orang yang memang benar2 nak balik mengundi aku dah rebut seat bas dia. hahaha.. baik kan aku? so aku duduk sini diam2 dan lepak2 dekat rumah je. tak buat apa. ehheeh..


sungguh la sangat tragis diri ini bila tak buat sebarang kerja sekolah sempena cuti kali ini. ini kalilah aku berpoya2 lepas ni jangan harap la nak berpoya2 untuk akhir sem ni. kalau tak bijak macam aku buat cara orang tak bijak. pergi membijakkan diri dengan belajar dan baca buku. bukan buat benda tak berfaedah iza woi..hahahaa





sinilah tempat tinggal aku. apartment 4 tingkat yang berkeluasan 34sq x 22sq. hahahaa.. yang sq tu aku tak tahu pun. aku main tulis je. jangan la terpedaya dengan helah lapuk lagi tak berasas aku ni. aku ni kerjanya mainkan orang je. walaupun sebenarnya aku buat lawak hambar. isssshhh..hahahaha


jadi untuk cuti seminggu ni aku cuma duduk di puncak alam tanpa ada perasaan balik rumah. sebeb nanti cuti hari gawai aku balik rumah jugak. baru sangat balik minggu lepas. balik hari sabtu lepastu rabu dah cuti balik. tak larat la aku nak mengadap bas 7 jam. muak tahu tak tido bangun tido balik tapi tak sampai2. huuuuu..


so hari ni aku tak payah berpusu2 mengadap kertas undi. 5 tahun lagi insyaAllah baru aku mengundi. masa tu umur berapa? 29? ok. dah tuaaaa..hahaahaha



k la.. babai!





No comments: