Happy Cat Kaoani -->

Sunday, May 27, 2012

Event Go Green 2 U!






Assalamualaikum...


whoaaaa.. malas betul la hari ni. aku tak buat apa pun hari ni. mengahdap laptop tapi satuhape pun tak menjadi. duk main2 internet dan tak tahu lah aku buat apa sebenarnya. phewwww..


hari rabu hari tu kelasaku dan kelas sebelah ada buat event Go Green 2 U. bergabung sekali dengan budak UiTM Shah Alam. budak tourism part 3. errkkk.. tu yang tak best tu.


aku malas nak cerita pasal ketidakbestan sebab kami dipaksa tukar event last minit dan dipaksa dengan agak drastik. benci.


tapi apa nak buat. kami redho je la awak2 semua..


ni ha ade pic ni. korang tengok je la. aku malas nak cerita lebih2 dalam ni. aku serius tak ada mood. chewahhh.. malas katanya. padahal angin bercerita tak datang pun tu yang tak rasa apa nak tulis tu..





inilah poster kami. bila dah gantung rasa kecik je pulak. masa buat dan print rasa macam besar. ishhhh.. macam comel sangat la pulak bila gantung dekat bangunan ni. kalau boleh nak buat banner besar2 sebesar 7 tingkap tu haaa....hahahaha.. perasan! mana nak dapatkan duit pun tak tahulah! 






whoaaaaa!! diambil dari atas selepas kami flashmob! cantik picture nih!! =)




















iniadalah station yang saya jaga, dan saya incharge sepenuhnya. ye, saya suka jaga tempat ni sebab ada tempat duduk dan sangat berangin waktu event hari tu. jadi kami tak panas dan letih sangat. boleh duduk2 dan merasai angin sepoi2 bahasa disini. 




awesome! cantik kan quote yang aku tulis tuh! huehuehue.. aku la yang tulis tu tapi kawan aku ambil gambar dalam angel yang sangat menarik. credit to him! hehehee...





yeaaaaa... dah semakin penuh station saya ni. ramai yang menyokong kami dengan menulis mesej Go Green kepada kami. hehehe.. best jugak aktiviti ni. memabuatkan ramai yang sedar bahawa kami menyokong kempen kitar semula secara kecil2an dengan menyedarkan orang lain tentang kepentingannya juga.















flashmob kami menjadi saat itu. semua bersama2 menari. walaupun aku tahu dalam hati menyumpah sebab kena melompat2 macam hape tapi terima kasih sebab buat.niat tu antara kamu dengan Allah je tahu. apa yang kami nampak, kamu support. baguslah.. sebab ayat senangnya kalau tak suka nak menari dan flashmob sila jangan buat. tu je. tak perlu nak hipokrit. done!






antara games yang ada. bowling bola kertas dan botol mineral. hehehee.. hensen kan abang yang baling bola tu. kaki kemain lipat lagi. huahahahaha.. oppssss! abang ke adik eh??? adik kot! hahahaa







yesssss!! yoyo man! my best frend! dia ni apa je yang dia tak tahu? main yoyo, silat, main gitar, solat penuh. apa lagi? apa? masak pun pandai.. ok, kalau nak isi borang sila jumpa aku dulu. aku akan tapis. hikssssss!










ni je la kot gambar yang aku perlu tunjuk. yang lain2 tu tak perlu nak tunjuk. tu semua koleksi peribadi aku je. hope kroang tahu yang aku ada baju korporat warna biru cyan yang cantik dan ketat. awwwww...hahahaha.. gila dah ni.



pagi2 nai rasa lapar sungguh! nak makan apa eh???



ok, aku chow dulu!




bai!







No comments: