Happy Cat Kaoani -->

Sunday, October 31, 2010

No Story!

tiba2 hari ni sangat malas menulis entry apa semua. sebab sibuk berbincang pasal macam mana nak datang ambil jubah dan konvo nanti dengan kawan2.. saya pun join semangkuk sebab saya pun banyak masalahnya.. hopefully nanti semuanya akan ok.. saya fikir yang baik2 je..semua settle nanti.. ya Allah.. permudahkanlah semuanya..


satu2 masalah mula dapat diselesaikan.. walau macam mana pun kena sabar dan berfikir dengan bijak.. berfikir jarak jauh.. sebab kena rancang semua benda sebelum buat sesuatu.. kena fikir dalam banyak sektor.. moga semuanya selesai..


malam ni semua kawan2 sibuk study sebab esok paper mereka.. gud luck ye kawan.. hehehehe.. tapi petang tadi paling best sebab kawan saya nurul datang kolej. sebabnya dia nak hantar kalkulator saya yang dia pinjam hari tu.. dah alang2 nak datang mintak tolong beliau belikan makanan sekali.. dapatla McD..hehehe.. kenyang!! yeahh.. thanks nurul dan aeezam pakwe nurul..hahaha


lama sungguh tak jumpa nurul.. rindu sangat dengan dia.. nurul ni satu level dan satu kos masa diploma tapi lain2 kelas.. tapi kami memang rapat.. aku ceritakan masalah aku dekat dia, dia pun sama.. sama2 duduk level yang sama masa diploma dulu dari sem satu sampai sem 5.. memang kamilah otai2 level itu..hehehehe.. rindu sangat level dan blok lama dekat Melaka dulu.. owwhhhh! Melaka yang menyimpan seribu satu kenangan..


petang tu makan2 dan lepak2.. sekali malam pun menjelma.. sangat singka kehidupan ini.. cewahhhh..hahaha..   tak tahu nak cerita apa sebab tu tak update apa2 since dari tengahari tadi.. pfftttt.. hahahaha...


my life is sooooo boring now! awat jadi lagu nih???


2 comments:

Unknown said...

owh..skg ni amik ijazah sem brapa da

Nour Eyza said...

sem 2 bru masuk aritu.. tukar kos jd msuk sem 2.. klu sama kos sem 3..huuuu