Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, August 25, 2010

Semoga Kamu Diberikan Kesedaran..

saya tahu kamu baik
ye, dari apa yang saya kenal kamu
kamu sangat baik sebenarnya

kamu bertolak ansur
kamu sangat peramah kadang
dan kamu suka tolong menolong

saya tahu itu semua
yang pasti saya pernah kenal kamu
dan itu yang saya kenal kamu
dalam masa kita bersama

tapi sejak akhir2 ini kamu saya lihat macam lain sahaja
ke perasaan saya sahaja?
saya selalu anggap perasaan saya sahaja..
saya tak mahu fikir bukan2 tentang kamu

tapi kadang2 ada perkara yang menampakkan sesuatu yang aneh
saya tak tahu kenapa perasaan tu datang
saya cuba hapuskan
sebab saya tak mahu bersangka buruk
namun perasaan itu tetap mahu menyelinap..

saya tetap fikir awak baik
saya tetap awak tak sengaja
saya anggap semua tu gurauan
sebab saya anggap awak itu, maka saya tak mahu ubah tanggapan itu..
walau kadang2 ada masa2 yang perasaan tak enak itu saya hanya anggap masa tu dalam emosi..
emosi yang tak boleh di kawal..

saya doakan awak bahagia
saya doakan awak tak salah anggap saya
sebab saya tak fikir bukan2 tentang awak..
awak kawan saya..


No comments: