Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, August 24, 2010

Saya Masih Disitu



hari tu saya ada buat banyak entri
sekali tengok dekat senarai bloglist en Ben tak ada satu pun entry saya keluar
wahhh.. dah sedih kau..
korek2 belek2 tak jumpa jugak..
mulalah rasa saya punya URL blog dah kena buang
sebab sekali tu saya privatekan sebab nak tukar2 layout bagai..


jadi bila en Ben bukak balik senarai bloglist maka saya masuk la..
sekali ade terpancul keluar saya punya blog
suka okehhhhh..


dah rasa macam dibuang je hari tu tau..
sekali ada balik
wahh, suka tau saya..
kredit banyak2 untuk en Ben
eh2, bukan kreadit topup tau..
hahahha..


pppppssssttt :: terima kasih ye en Ben sebab tak melupakan blog picisan yang sangat sikit follower ni..
dasar si budak yang gilakan publisiti!
huaaaaaa...

No comments: